8 lutego 2018

"Make photography easier"




"Nowa książka Katarzyny Tusk, popularnej blogerki i autorki świetnie przyjętego przez czytelników "Elementarza stylu" zdradza sposoby, dzięki którym zdjęcia na jej blogu robią taką furorę. Fotografując od lat nauczyła się na własnych porażkach i sukcesach, że każdy, niezależnie od jakości sprzętu, może robić dobre zdjęcia i samemu ładnie na nich wyglądać. Ciekawie i przystępnie, bez technicznych zawiłości, opisuje swoje zawodowe sekrety, triki i metody, które pomogą każdemu zrozumieć, na czym polega tajemnica pięknej fotografii. Po tej lekturze wasze zdjęcia, te z wakacji, kulinarne, a nawet selfie z telefonu, będą po prostu dużo lepsze."


  Po przeczytaniu "Elementarza stylu" z chęcią sięgnęłam po kolejną książkę Kasi Tusk. Jako, że interesuję się fotografią, jednak uczę się jej sama i niestety jeszcze nie posiadam własnej lustrzanki z przyjemnością czytam wszelkie porady typu jak "zrobić dobre zdjęcia telefonem".
To co podobało mi się w tym poradniku, to brak technicznego opisu aparatu, czy takich rzeczy jak czułość iso lub przesłona. Takich książek jest już wiele na rynku. Oczywiście, wszystkie te informacje są tak samo ważne, jednak sama techniczna znajomość sprzętu nie wystarczy do zrobienie idealnego zdjęcia.  Kasia w swojej książce zawarła porady prosto z życia. Sama była samoukiem, a wiedzę zdobyła opierając się na własnych doświadczeniach i próbach.  Jej bloga śledzę od dawna i zawsze podobały mi się publikowane tam fotografie. W "make photography easier" znajdziecie takie porady jak robienie zdjęć w domu, czy odpowiedni wybór tła. Dla osób zaczynających dopiero swoją przygodę z fotografią jest to idealna pozycja, po której przeczytaniu nasze zdjęcia będą o niebo lepsze.





6 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce już wcześniej. Bardzo kusi, wydaje mi się, że niedługo dorwę ją w swoje łapki ^^

    Obserwuje i zapraszam: anotherbeautyblogxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej książce, ale wydaje się być ciekawa
    Obserwujemy?
    https://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że nie słyszałam o tej książce, aczkolwiek to może dlatego, że niezbyt interesuję się fotografią :) Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wiele o tej książce, muszę chyba ją przeczytać! super zdjęcia :*
    Obserwuje i liczę na rewanż, zapraszam:
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing photos, I'm in love <33 Fantastic post dear!
    I follow your lovely blog #85, would you follow back?
    kisses!

    Wishlist for a current year

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam ,nie miałam okazji czytać.Może się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)