1 maja 2015

Look of the Day

 
   Ostatnio udaje mi się częściej pisać posty (pojawiają się regularnie co tydzień), jednak nie byłabym sobą, gdybym nie podzieliła się z Wami kilkoma negatywnymi uwagami co do moich zdjęć. Pomijając fakt, iż jestem niefotogeniczna i z trudem przychodzi mi pozowanie do zdjęć, to zawsze gdy udaję mi się wybrać na jakąś sesję, słońce chowa się za chmurami, a zdjęcia wychodzą niewyraźne. Ostatnio jednak zaopatrzyłam się w lepszy aparat (tak naprawdę jest to zasługa moich rodziców), więc zdjęcia są lepsze niż kiedyś, chociaż nie jest to profesjonalny sprzęt, a ja fotografem raczej nie zostanę, a szkoda.
 
   Chciałabym też podziękować mojej kuzynce (mam nadzieję, że to czyta), która z chęcią robi mi zdjęcia, a ja nie muszę męczyć się z samowyzwalaczem. :)
   W najbliższym czasie czeka mnie kilka wycieczek m.in. do Drezna, więc jestem pewna, że na moim blogu pojawi się sprawozdanie z tego wyjazdu oraz jakiś filmik.
 
   Przejdźmy może do stylizacji, którą Wam dzisiaj prezentuję. W związku z tym, iż tego samego dnia razem z rodzinką robiliśmy grilla, postawiłam na wygodę. Do skórzanej kurtki dobrałam zwykłe dżinsy, "firankową" bluzeczkę i czarne balerinki. Uważam, że całość wygląda całkiem znośnie, jednak w tej kwestii liczę także na Wasze opinie.



 
jacket-New Yorker, t-shirt-Cubus, jeans-H&M, flats-no name

5 komentarzy:

  1. bardzo ładna stylizacja, ciekawa bluzka :)
    bardzo podobają mi się spodnie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny outfit, podoba mi się t-shirt :)
    zapraszam do mnie, ps więcej takich sesji!
    willin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny top

    p.s. zapraszam do mnie na nowy wpis diy: http://ilonastejbach.blogspot.com/2015/05/diy-casual-look.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję :)